Розповімо про свій сайт пошуковим системам |
|||
03.11.2012 в 17:14 | NARDO | Теги: пошукові системи, Yandex, Google, Yahoo, Bing, Baidu, Рамблер, Апорт, Mail.Ru, Nigma, DMOZ |
|||
|
Tweet |
Як не дивно, але перша стаття в даному блозі буде присвячена не створенню сайтів, а їх індексуванню в пошукових системах. Часто велика кількість веб-майстрів чомусь ігноруює ручне додавання сайту в пошуковики, вважаючи наявність зовнішніх посилань з інших ресурсів цілком достатньою для індексування сайту. Але, як правило, навіть за наявності безлічі зовнішніх посилань індексація пошуковиками може затягнутися на тижні, що, безсумнівно не радує. Тому перше, що необхідно зробити після публікації вашого сайту - дати можливість різним пошуковим системам дізнатися про новий веб-ресурс на просторах інтернету. Додавання сайту в пошукові системи як правило відбувається за одним і тим же сценарієм: ви заповнюєте спеціальну форму з веб-адресою Вашого сайту та його коротким описом, а потім вводите захисний код призначений для блокування спам ботів. Усе! Ваша форма відправлена ??на розгляд пошуковикам та при позитивному рішенні індексація пройде протягом декількох днів.
Розглянемо докладніше кожен пошуковик.
На сьогодні Google виключив можливість додавання сайтів в індекс всього за пару кліків. Основна причина в тому, що Google просуває свій сервіс «Інструменти для веб-майстрів» тому всі порухи необхідно виконувати після реєстрації в цьому сервісі. Для реєстрації підійде акаунт пошти Google або соціальної мережі Google+.
Зараз ми можемо спокійно додати сайт у Google, для чого у формі для відправки вводимо URL адресу вашого сайту і захисний код в капчі, вуаля - Ваш сайт відправлений на розгляд та швидше за все, буде опублікований найближчим часом.
Варто відзначити, що це далеко не найкращий спосіб розповісти про свій сайт пошуковому гігану, даний спосіб більше підходить для маленьких сайтів у пару сторінок. Для повноцінного сайту я б рекомендував скористатися інструментами Google, вони дозволяють не тільки додати сайт в індекс, але і дають можливість аналізу статистики Вашого сайту.
На головній сторінці сервісу «Інструменти для веб-майстрів» праворуч розташована кнопка «Додати сайт». Тиснемо на неї та додаємо Ваш URL, далі буде запропоновано для підтвердження володіння сайтом додати в корінь сайту спеціальний HTML файл або метатег безпосередньо в код сайту. Якщо Ви все зробили вірно, то протягом декількох днів вам стануть доступні безліч сервісів у панелі інструментів, які дозволяють глибоко аналізувати контент Вашого сайту, а також релевантність Вашого сайту в пошукачі та багато іншого.
Також хочу відзначити, що при наявності XML карти сайту її необхідно згодувати Google відразу після реєстрації Вашого сайту в «інструмент для веб-майстрів». Це робиться дуже просто - переходимо на доданий сайт в панелі інструментів. Зліва Ви побачите панель з такими функціями - Конфігурація, Стан, Трафік, Оптимізація, Лабораторія. Нам необхідно перейти в розділ Оптимізація / Файли Sitemap, праворуч Ви бачите велику кнопку «Додавання / перевірка файлу sitemap», натискаєте її та уводите назву сторінки, на якій розташована XML карта сайту, наприклад sitemap.xml або index.php? Id = 153. Ось і все, протягом декількох днів сторінки будуть проіндексовані та додані в пошуковик.
Yandex
З Яндексом все набагато простіше, для початку додаємо Ваш сайт у Яндекс, де вводимо URL Вашого ресурсу, а також захисну капчу, усе, тепер тільки залишилося чекати індексації вашого сайту.
До речі Яндекс також надає панель управління для веб-майстрів, але особисто моя думка - реєструватися в ній необхідно лише при позиціонуванні на Рунет аудиторію, та й на відміну від аналогічного сервісу Google, Яндекс сервіси надто вже незручні. Але якщо у Вас є час і бажання для реєстрації в цьому сервісі, тоді Вам необхідно перейти на Панель веб-майстерів Яндекса. Далі необхідно пройти процедуру реєстрації, або зайти на сервіс за допомогою існуючого облікового запису пошти на Яндекс або за допомогою облікового запису в найпопулярніших соц мережах (Facebook, Twitter, VK)
Зараз необхідно додати сайт, тиснемо на посилання Додати сайт, воно розташоване у горі панелі веб-майстрів біля «Мої сайти». Уводимо посилання на ваш сайт, далі проходимо процедуру верифікації сайту (вона практично ідентична як у Google), якщо Ви усе зробили правильно то протягом кількох днів Ваш сайт буде проіндексовано, та Ви зможете повноцінно скористатися усіма інструментами доступними для веб-майстрів.
Yahoo
Свого часу доволі популярний пошуковик переживає не кращі часи, та розрахований переважно на аудиторію з Північної Америки, тому актуальний лише для тих веб-майстрів хто планує просування свого сайту у даному регіоні. Часи коли Yahoo був незалежним пошуковиком вже минули, на сьогодні весь пошук побудований на движку Bing від Microsoft, тому усі питання пов'язані з індексацією та додаванням у індекс відповідно переходять у розділ про Bing.
Bing
Даний пошуковик разом з Yahoo приверне увагу тих веб-майстрів які зацікавлені в просуванні свого сайту в Північній Америці, простіше кажучи Bing такий собі американський Яндекс. Для додавання сайту в Bing необхідно провести дії аналогічні тим які ми провели при додаванні сайту в Яндекс - вводимо необхідниу веб-адресу в рядок URL, не забуваючи при цьому ввести захисну капчу.
Також за аналогією з Google у Bing є своя панель для веб-майстрів - «Webmaster Tools» для реєстрації в ній цілком достатньо Windows LiveID. Після реєстрації ви зможете додати свій сайт, для цього у віконці, під написом Add a Site введіть адресу сайту, натисніть кнопку Add, далі заповніть коротку інформацію про сайт та верифікуйте його аналогічними діями як в Яндекс або Google. Після індексації сайту Вам стануть доступні сервіси необхідні для моніторингу і управління сайтом, його пошуковою оптимізацією. Єдине що хочеться відзначити - особисто мені в плані юзабіліті Bing Webmaster набагато більше імпонує, ніж аналогічний сервіс від Google.
Рамблер
Рамблер йде по тому ж шляху що й Yahoo, але з російським нахилом. Так свідчить офіційна інформація -«С 23 июня 2011 года «Рамблер-Поиск» использует поисковые технологии компании «Яндекс», дополняемые собственными сервисами. Добавить сайт в индекс поисковика можно на странице http://webmaster.yandex.ru/addurl.xml .» Гадаю коментарі зайві.
Апорт
Каталог сайтів Апорт був доволі популярний у свій час, на сьогодні працює досить нестабільно та можливо найближчим часом припинить свою роботу з огляду на те, що за всіма ознаками проект покинутий. Я не можу сказати, що додавання сайту в цей каталог принесе відчутну користь, але гірше вже точно не буде, тому тим хто хоче додати сайт в Апорт уводимо адресу вашого сайту та натискаємо кнопку далі, заповнюємо усі поля та чекаємо коли ваш сайт розглянуть.
Mail.Ru (GoGo)
Для додавання сайту в пошуковик від Mail.Ru необхідно ввести веб-адресу сайту та захисну капчу. Усе, чекаємо на індексацію роботом, після чого сайт буде доступним в пошуку від Mail.Ru
Nigma
Для реєстрації у пошуковику Nigma необхідно ввести адресу сайту, Ваш e-mail і вибрати періодичність оновлення сайту.
Baidu
Досить відомий китайський пошуковик не має англійській версії, він буде корисний для тих веб-майстрів кому не завадить китайська аудиторія. Відомо що пошуковик жорстко модерується урядом КНР. Тому він не містить посилання на «неправильні сайти» за версією китайського уряду. Для дододавання сайту у Baidu необхідно ввести веб-адресу сайту й захисну капчу, далі чекаємо рішення цензорів та додавання сайту в індекс.
DMOZ
DMOZ-це досить відомий каталог що модерується, попадання в який у сео середовищі вважається запотрібне та нібито добре допомагає просуванню вашого сайту. Останнє твердження досить спірне, але якщо Ви таки хочете потрапити в цей каталог, то необхідно перейти на сторінку реєстрації де для початку необхідно вибрати країну, на яку орієнтований ваш ресурс, а потім обрати категорію, до якої належить сайт. Хочу зауважити, що категорія повинна бути максимально точною якщо ви хочете щоб Ваш сайт був схвалений. Вибравши категорію Ви повинні перейти по кнопці «додати URL» розташованій у верхній частині сайту, далі вводите адресу сайту, заголовок, Ваш e-mail, капчу. Усе, чекаємо схвалення модераторами каталогу.
Єдине що хочеться відзначити - на даний момент практично 80% пошукового трафіку генерується Google, тому вагомість інших альтернативних пошуковиків з кожним роком дедалі меншає та й вихлоп з них вже зовсім не той :(, якщо тенденція збережеться у найближчі пару років, то судячи з усього звертати увагу на аналоги пошукового гіганту взагалі не буде сенсу.
comments powered by Disqus